Kaebuste lahendamine

Meie igapäevaseks eesmärgiks on kõrgetasemeline klienditeenindus ning panustame sellesse järjepidevalt, et tagada klientide rahulolu.

OÜ RADA Koduõendus tervishoiuteenuse rahulolematuse korral on Teil õigus esitada meile kirjalik kaebus, mille saate edastada e-posti aadressile radakodu@gmail.com või kirjalikult tavapostiga OÜ RADA Koduõendus , Linnamäe tee 3, 13912 Tallinn

Saabunud kaebused vaadatakse läbi ning kaebuse menetlemise järgselt saadetakse Teile kirjalik vastus aadressile, mille olete märkinud kontaktandmetesse 14 päeva jooksul alates kaebuse esitamisest.

Vaidluste tekkimisel on Teil õigus pöörduda:

1. Juhatuse liige: Natalja Assejeva: tel. 55530481 , aadressil: Linnamäe tee 3 - 303, Tallinn, e-post: info@radakodu.ee.

2. Haigekassasse saab pöörduda:

klienditelefon (+372) 669 6630 või infotelefon 16363* (tööajad E-R 8.30-16.30)

Mobiiltelefonilt infotelefoni lühinumbrile helistades kehtib operaatori hinnakirjapõhine tariif: Telekom võrgust 0,2278 €/min, Tele2 võrgust 0,23 €/min, Elisast 0,30 €/min.

e-posti teel info@haigekassa.ee

posti teel: Lastekodu 48, Tallinn, 10144

3. Terviseamet: tel. 694 3500, aadress: Paldiski mnt 81, 10617 TALLINN, e-post: kesk@terviseamet.ee.

4. Sotsiaalministeerium: tel. 626 9301, aadress: Gonsiori 29, 15027 TALLINN, e-post: info@sm.ee